Template options
Wrapper layout
Predefined colors
Unlimited color
Use colorpicker
Boxed backgrounds
Boxed Background color
Use colorpicker

وزارت بهداشت و استانداری به جای تکذیب آلودگی آب پیگیر تشکیل کمیته اضطرار آلودگی باشند

وزارت بهداشت و استانداری به جای تکذیب آلودگی آب پیگیر تشکیل کمیته اضطرار آلودگی باشند

خبرگزاری تسنیم:رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: مسئولان وزارت بهداشت و استانداری به جای تکذیب آلودگی آب تهران به فکر تشکیل کمیته اضطرار آلودگی آب باشند تا مشکل مرتفع شود در غیر این صورت مدارک اسناد آلودگی آب برخی مناطق تهران را ارائه می‌کنم.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رحمت‌الله حافظی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران درباره آلودگی آب تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس گزارش‌های رسمی که به دستم رسیده نیترات آب در برخی از مناطق تهران بیش از حد مجاز است.
وی با اشاره به اینکه نسبت به این مساله چند ماه پیش نیز تذکری داده بودم، علی‌رغم تذکرات مطرح شده شاهد اقدام موثری از سوی دستگاه‌های مربوطه نبودیم. به وزیر کشور پیشنهاد می‌کنم جلسه اضطرار و آلودگی آب را تشکیل دهد و موضوع را مدیریت کند.
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: تکذیب و انکار موضوع تهدیدی برای جامعه است بنابراین وزارت بهداشت و استانداری به جای تکذیب پیگیر برگزاری جلسه کمیته اضطرار و آلودگی آب باشند تا مشکل رفع شود. اگر به تکذیب موضوع ادامه دهند مستندات قانونی و متقن رسمی دارم که حاکی از بالا بودن نیترات آب است و آنها را ارائه خواهم کرد.
وی گفت: میزان استاندارد نیترات در آب باید 50ppnبشد هرچند این استاندارد در آمریکا10ppmاست اما در برخی مناطق تهران اگر مبنا را50بگذاریم نیترات آب بیشتر از این است و تهدیدی برای سلامت مردم به شمار می‌آید..

  • 29 بهمن

نظرات

نظر بدهید

پاسخ دهید